۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

سید فرزند آذربایجان کیست؟

باز هم احمدی نژاد شگفتی آفرید و در تبریز اعلام کرد که "فرزند آذربایجان" است. روز بیست و چهارم خرداد هم شال سبزی بر گردن انداخت و ادعا کرد که "سید" است. به زودی لابد اعلام خواهد کرد که اسمش هم میرحسین موسوی است و نخست وزیر محبوب آقای خمینی بوده و کشور را در شرایط آشفته ی جنگی به بهترین نحو اداره کرده است و هم خودش و هم همسرش سابقه ی مبارزه با رژیم شاه را دارند و از نزدیکان شهید رجایی و شهید بهشتی بوده و در انتخابات، خانواده ی بسیاری از شهدای انقلاب و میهن مانند شهید بهشتی، شهید همت، شهید باکری، شهید جهان آرا، شهید زین الدین و ... بعلاوه ی اکثریت قاطع هنرمندان تئاتر و سینما، نقاشان، موسیقیدانها، شاعران، نویسندگان، تنوکراتها، استادان دانشگاه و ... از او حمایت کرده اند، پس مخالفان بهتر است دیگر بنشینند سر جایشان و این قدر ذرت اضافه پرتاب نکنند.

به نظر من دستگاه قضایی باید به خاطر تشویش اذهان عمومی ایشان را مورد پیگرد قانونی قرار دهد. آقای احمدی نژاد سعی می کند که توهم "تقلب در انتخابات" را به ملت شریف ایران القا کند. در حالی که همه می دانیم تقلبی صورت نگرفته و آقای احمدی نژاد با رأی قاطع خیلی میلیونی انتخاب شده. پس چرا سعی می کند خود را به جای کاندیدای شکست خورده ی انتخابات، یعنی میرحسین موسوی جا بزند؟

۱۶ نظر:

اندیشه گفت...

خوب دلایل زیادی دارد که بخواهد خودش را به جای میرحسین جا بزند خیلی هم طبیعی است اصلا؛اول از همه اینکه هرچه فکر می کنم می بینم هیچ شعار قشنگی نیست که بشود برای او ساخت مثلا نمی شود گفت یا حسین، محمود ... تازه شعارهایی که برای او ساخته می شود نمی دانم چرا همه اش ناخوشگل است مثلا یک هفته دو هفته مموتی حموم نرفته ... خوب چه کار کند بنده خدا؟

reza گفت...

دمت گرم...یعنی توی همین طنزت رسما شستی و آویزون کردی به بند این آقای مدعی رو...

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
شعار چهارسال پیش احمدی نژاد رو از دهان کسانی شنیدیم که رنگ سبز سادات رو به سگ بستند کسانی که نماز خوندن هم بلد نبودن چندین سال به جمهوری اسلامی تاختند که مذهب را سیاسی کرده اونوقت خودشون ظرف چند ماه یک رنگ مقدس رو اینقدر سخیف کردند که ازش لباس زیر بدوزن و باراک اوباما به انگشتای خونیش ببنده

امیرحسین ایرجی گفت...

در پاسخ به کامنت ناشناس
برادر یا خواهر همدین
(البته اگر مرا به مسلمانی قبول نداری، بقول علی (ع) نظیر لک فی الخلق که هستم)
ما نماد سبز سادات را به سگ نبستیم. کسانی بستند که می خواستند بین من و تو جدایی بیندازند. ما نماد سبز سادات را روی مژگان خود گذاشتیم و تا امروز حرمتش را پاس داشته ایم. شهید محسن روح الامینی، برای همین نماد سبز سادات شربت شهادت نوشید. چشمهایت را باز کن هموطنم.
ضمنا کسانی که بهت گفته اند باراک اوباما رنگ سبز به انگشتش بسته، به تو دروغ گفته اند. تو را بازی می دهند. باراک اومابا دستش را به سوی احمدی نژاد شما دراز کرد و او هم دستش را گرفت و گفت دوران ایستادگی تمام شده. اگر نهیب آقای خامنه یی نبود، الان کشور را دو دستی تقدیم آمریکا کرده بود.
بازی ات می دهند برادر! خواهر! ای که نامت را نمی دانم. چشمت را باز کن. عکس وزیر علوم دولت نهم را کنار وزیر علوم اسرائیل ندیدی؟ حرفهای رحیم مشایی، رییس دفتر محبوب رییس جمهورت را درباره ی دوستی با مردم اسرائیل نشنیدی؟ اسرائیل دستانش خونی نیست؟
چشمت را باز کن. پیش ما می توانی حاضر جوابی کنی. ولی پیش خدا نمی توانی.

تایماز گفت...

آقای احمدی نژاد عقده ی میرحسین بودن دارد کمی

setare گفت...

سلام

متوجه شدید که برای امریکایی های استکبار جهانی چقدر تمیز و اتو کشیده
رفته بود.
و بقولی برای مافقط عید به عید حمام
میرود.
احتمالا بزودی خودش را بعنوان امام زمان هم معرفی خواهد کرد.

ژوکر گفت...

یاد حرف یه بنده خدایی افتادم که تو راه پیمایی روز انقلاب آزادی گفت الان احمدی نژاد از او بالا میاد وسط میدون آزادی می گه مردم خیلی ممنون که برای من اومدین تظاهرات.این قصه سر دراز دارد...

سعيده گفت...

سلام . تقريبا همه پست هايي كه بدون وارد شدن به آرشيو ميشد خوند ( چه در بلاگ قبلي چه الان رو ) رو خوندم ... خيلي جاها با حرفاتون موافق بودم و يه جاهاي خيلي كوچيكي شايد نه! به هر حال از نوع استدلالتون خيلي لذت بردم . اميدوارم هميشه چشماتون باز و رو به بيداري باشه . و قلمتون پر توان

حامد محمدی گفت...

سلام امیر حسین جان

در جامعه ما حداقل 15 تا 20 درصد طرفدار احمدی‌نژاد هستند و نمی‌توان گروه بزرگی از مردم را متهم به بی منطقی و بی مغزی نمود. با زدن این اتهام آنها هم خود را محق می‌دانند که به شما پاسخ متقابل بدهند.

اما من تصور نمی‌کنم که امام حسین(ع) برای قیام بر علیه یزید اقدام نمود چون اگر هدفش قیام بود هرگز با اهل بیت و خاندانش و با گروه اندک اقدام نمی‌کرد. امام حسین(ع) برای خروج از کربلا امان خواست اما یزید تایید حکومت را درخواست کرد و البته امام حاضر نبود که حکومت ظلم را تایید کند و لذا قربانی شدن را به این حقارت ترجیح داد.

دوست عزیز، اسلام و حقیقت همواره در مظلومیت و با کشته شدن و نه کشتن و نه مقابله به مثل کردن خود را اثبات کرده است. اگر پاسخ بدی با بدی داده شود پس چه فرقی می‌کند بین انسانهای پاک و انسانهای پلید.

دوست عزیز شمر ملعون سالها بعد از حادثه کربلا خدمت امام زین‌العابدین(ع) آمدند و راه پاک شدن گناه خود را درخواست کردند و امام معصوم با رحمت به ایشان راه نجات را نشان دادند گرچه شمر قطعا در طی این مسیر موفق نبوده است.

اسلام دین رحمت است و خداوند ارحم الراحمین است و همه انسانها ولو جانیان و کافران مخلوقان خدا هستند که خداوند نسبت به انها محبت و رحمت دارد و چگونه انسان مومنی که می‌خواهد خداگونه باشد بتواند نفرت و کینه نسبت به مخلوقات خدا حتی جانیان و ظالمان داشته باشد. نفرت،‌کینه و خشونت در خداوند و راه خدا یعنی اسلام جایی ندارد.

برای شما آرزوی به روزی دارم
سبز باشید

رز گفت...

هیتلر یک دیکتاتور محبوب بود. احمدی نژاد هم چنین رویایی داره. بعضی عقده های روانی رو می شه به راحتی در سیاستمداران دید

رز گفت...

خیلی وقته نمی تونم مطلب سیاسی بنویسم. دلیلشم نمی دونم. شاید به این نکته رسیدم که هنوز برای نوشتن مطالب سیاسی خیلی کمم.
اما بعضی وقت ها مطالبم کمی مسائل اجتاعی رو در خودش می گنجونه.
من از مطالب شما خیلی استفاده می کنم.

رز گفت...

خوشحال شدم نوشتتون در در سایت موج آزادی دیدم

زهرا گفت...

سلام منم الان مطلبت رو تو موج دیدم،خوشحال شدم.امیدوارم همیشه موفق باشی.

خورشید عالمتاب گفت...

ای بنده خدا
چشم دیدن موفقیت های احمدی نژاد رو ندارید؟
چشم دیدن استقبال مردمی رو ندارید؟
و اصولا چشم دیدن شکست خود را ندارید
چه توهمی .....!
با گفتاری از نهج البلاغه در مورد منافقین به روزم
البته اگه چشم دیدن بیانات حضرت علی رو درباره منافقین داشته باشید

خورشید عالمتاب گفت...

چقدر خشمناک شده ای؟
توهم احمدی نژاد بزرگتره یا توهم تغلب موسوی؟آرامش خودت رو حفظ کن تا متهم به هوچی گری نشوی

خورشید عالمتاب گفت...

چون به تک تک کامنت هات جواب دادم مجبوری بیای بخونی
ببخشید دیگه نمیشد همه رو اینجا بنویسم! باید مخاطب های وبلاگ ما هم اقناع شوند