۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

تکذیبیه


با توجه به این عکس که درسفر آقای احمدی نژاد به اصفهان گرفته شده، توضیحی را لازم دیدم:
اینجانب هم خودم در ایران به دنیا آمده ام هم پدر و مادرم. از نام خانوادگی ام (ایرجی) هم کاملا پیداست که اجدادم هم ایرانی بوده اند. بنابراین هر طور هم که حساب کنید، نمی توانید ایرانی بودن من را انکار کنید. پس در همین جا اعلام می دارم که این جانب هرگز احمدی نژاد نبوده، نیستم و به یاری خدا نخواهم بود. ایرانی، وارث کاوه و فریدون و سیاوش و حسین است. وارث سربه داران است. وارث شیخ محمد خیابانی و میرزا کوچک خان و مصدق است. ایرانی در طول تاریخ، نگهبان حقیقت و راستی و نیکی بوده است. طلایه دار علم و هنر و فرهنگ بوده است. خدا آن روز را نیاورد که هر ایرانی یک احمدی نژاد باشد.
والسلام

۷ نظر:

reza گفت...

منم همینطور...کاملا تکذیب میکنم. باز اگه میگفت هر ایرانی یک میرحسین یا یک رهبر شاید جا داشت فکر کنیم راجع بهش...

قائم مقام گفت...

یک مقایسه ساده که خالی از لطف نیست!
در وبلاگ ببینید.

رز گفت...

هر ایرانی یک ایرانی است نه هیچ کس دیگر

رز گفت...

امروز یک بسیجی که واقعا فکر نمی کنم حتی سیکلم داشت چون ما هر گونه دلقک بازی از ایشون دیدم روی کاغذ نوشته بود من همان آرش کمانگیرم. گفتم بیا درستش کن از نماد های ایرانی هم دارند استفاده می کنند آخه من حاضرم ایران نباشه ولی همچین آرش کمانگیری هم نداشته باشه

فهیمه گفت...

نمیدونم.ولی به نظرم انقدر مسخره ست که ارزش فکر کردن و تکذیب کردن هم نداره.

فهیمه گفت...

عمو جان!شما نمیخوای لیست پیوندهای روزانه تو ،روزانه و به روز کنی؟!

سید مجیب گفت...

من هم در راستای شما هستم